a beginner's photo diary



25 Okt 2005


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Idag var det annat väder ute. Ösregn och snålblåst, var det västkusten vi bodde på eller?

Har varit hos min optiker och konstaterat att min syn blivit ännu sämre (trodde inte det var möjligt...). Så hädanefter blir det terminalglasögon vid datorn så mina ögon får slappna av lite!

Tror ni att jag hade svårt att hålla mig för skratt i kassan på Coop idag eller? *le*
(och den som inte fattar det där kan göra efterforskningar här och här)

Min snälla sambo har köpt ett pyttelitet stativ till mig och min kamera. Jag tvivlar på att det hjälper mot mina skakiga bilder, men man kan ju alltid testa! =)


1 Responses to “25 Okt 2005”

  1. Anonymous Anonymous 

    Det känns skönt att jag kan lasta i massa saker i vagnen när vi handlar, bara för att du ska le med hela ansiktet när du ser hur mycket du ska betala. Vet inte om det är sjukt eller bara gulligt, tror mer på det första :)

    Vi får se till att du får nytta av ditt nya stativ, så kanske du också kan få skarpa kort :)

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Archives


    thispicture"

    eterisk

    eterisk dagbok

    Gnapp's Photoblog

    emsidemsi

    Visitors map

    tjejblog

    Photoblogs.org
    View My Profile

    Powered by Blogger