a beginner's photo diary



20 Okt 2005


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Förkylningar, första nattfrosten, mörka kvällar, hockey... Hösten har verkligen kommit på riktigt nu! Kanske var på tiden förresten.

Igår åkte jag tur och retur till Karlstad med chefen och det var så vackert på vägen upp med ömsom dimma ömsom strålande sol och frost att t.o.m. jag blev irriterad över att vi inte hade tid att stanna för att ta lite kort!

Istället får det bli en kort summering av de senaste dagarna:

Jag har läst ut en helt underbar bok! Rekommenderas varmt i höstmörkret!

Idag hade vi fint besök på jobbet. E var och visade upp sig igen tillsammans med storasyster K (mamma H var med på ett hörn hon oxå, fast inte på bild! Och jag fick leka lite i PS *ler*)

Så var man ju tvungen att pigga upp sjuklingen med lite presenter oxå =)

Dagens skivköp nr 2: Transylvanian Flower (signerad) från min insider i bandet. Inte illa! Gillar titelspåret bäst efter första lyssningen.


Dagens länkar:
Dagens "Frölunda spöar skiten ur alla andra"
Och något mer seriöst: mittunderliv.nu - en sida för alla tjejer mellan 18-25 år (och lite till...)


1 Responses to “20 Okt 2005”

  1. Anonymous Anonymous 

    Jag är inte alls sjuk, bara lite förkyld. Precis som du är vad jag vet.

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Archives


    thispicture"

    eterisk

    eterisk dagbok

    Gnapp's Photoblog

    emsidemsi

    Visitors map

    tjejblog

    Photoblogs.org
    View My Profile

    Powered by Blogger