a beginner's photo diary



17 Sep 2005


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



I helgen har G:s syster med sambo varit på besök. Jag fångade alla 3 på bild - de mest kameraskygga personerna man kan tänka sig!

Som alltid när vi har besök blev det ett obligatoriskt - och roligt - besök på Liseberg. L och jag åkte nya, grymma attraktionen Kanonen (som äntligen var öppen!). Vi sitter i 4:e raden bakifrån!

Så här blöt blir man om man åker Flume Ride och blir tvungen att sitta längst fram...

Berg- och dalbanor åker jag hur mycket som helst, men Pariserhjulet gillar jag inte! Sitta där uppe och dingla alldeles fritt...

Jag vann (!) en fin vit tiger, gissa vad han heter? Elvis... ;-)


2 Responses to “17 Sep 2005”

  1. Anonymous Anonymous 

    Det var inte snällt av dig Emma att sätta in dessa kort på oss.
    Jag fick panik och bara satt och skrattade, ha ha.
    Det var ju inte lite miner man hade för sig. Förstår varför man inte är med på kort.
    Men, men hämden är ljuv.
    Vi får i allafall tacka för en jätte trevlig helg hos er, det kommer att bli fler gånger (om vi får det vill säga).

  2. Anonymous Anonymous 

    Stava kan man inte heller.

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Archives


    thispicture"

    eterisk

    eterisk dagbok

    Gnapp's Photoblog

    emsidemsi

    Visitors map

    tjejblog

    Photoblogs.org
    View My Profile

    Powered by Blogger