a beginner's photo diary



Hugger i sten


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Fan, idag var en riktig skitdag!

Det började förstås riktigt illa med att vi inte fick tag på några biljetter till Depeche ModeScandinavium. Av detta lärde vi oss att aldrig mer låta bli att köa och förlita sig på internet...

Sen var det liksom bara kört för den här dagen, så ingen blev väl förvånad när det dök upp det ena problemet efter det andra på jobbet... Var helt övertygad om att jag tillråga på allt skulle krocka eller nåt på vägen hem, så jag var på helspänn. Även om jag iofs testade högtalarna i bilen med 400 slag, funkar bra när man är arg.

Om jag kryper ner under täcket och låtsas som att den här dagen aldrig hänt, får jag göra om den när jag vaknar då?


0 Responses to “Hugger i sten”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Archives


    thispicture"

    eterisk

    eterisk dagbok

    Gnapp's Photoblog

    emsidemsi

    Visitors map

    tjejblog

    Photoblogs.org
    View My Profile

    Powered by Blogger