a beginner's photo diary



29 Okt 2005


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Igår var jag på pilates ("prova-på" med jobbet). Idag känns det i kroppen kan jag säga...

Trots det tog vi oss ut på en promenad. Facit blev beställning av nya glasögon och lite nya träningskläder. Belöning efter några månader av effektiv (!) gymträning. Om man inte räknar senaste veckan förstås (förkylning). Trots det är sista backen hem alltid jobbig...

Vi har ett alldeles underbart träd på gården!

Får man inte plats på caféerna på stan får man fixa fika när man kommer hem!

Just det, fotografen fick en ny leksak till sin kamera också, som han höll på och pillade med ett bra tag för att få på plats.

Under tiden lekte jag med min kamera!

Den här landade i brevlådan häromdagen (tack vännen! För bilden oxå *ler*).

Annars har ju kentpojkarna varit rätt så mycket på tapeten de senaste två dagarna. Såg dem på TV ikväll, rätt tråkigt framträdande som vanligt när de är i dumburken, och hur såg de ut?! Men framför allt har det såklart handlat om nya EP:n. Måste säga att jag blev lite besviken vid första genomlyssningen; hade av nån anledning väntat mig nåt helt annat. Och barnkörer, hallå någon? Men efter att ha hört den några gånger älskar jag det såklart, så det är lugnt nu *ler*


1 Responses to “29 Okt 2005”

  1. Anonymous Anonymous 

    Kortet på trädet är jätte bra. Angående Kent så är det skönt att det finns kvar lite självinsikt och humor i bandet. Fast låtarna tar sig som sagt, men jag kommer nog aldrig uppskatta dem som du :)

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Archives


    thispicture"

    eterisk

    eterisk dagbok

    Gnapp's Photoblog

    emsidemsi

    Visitors map

    tjejblog

    Photoblogs.org
    View My Profile

    Powered by Blogger