a beginner's photo diary




E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




Äntligen i mål! (efter 4.50)
Fy fan vad jag är bra! Och inte var det lika jobbigt som jag trodde heller... Nu är det bara 1 km simning i iskallt motströmt vatten som ligger mellan mig och det där förbaskade diplomet!


4 Responses to “”

  1. Blogger Gnapp 

    Grattis till ännu en delseger!

  2. Blogger emsidemsi 

    Tack! Snart ska jag fira "helseger" med bubbel! Om jag klarar forsarna vill säga... *ler*

  3. Anonymous Anonymous 

    Hur kan du ha cykelhjälm och vara dyblöt och ändå vara skitsnygg! Jävla unge! Grattis till bravaden iaf! *krama*

  4. Blogger emsidemsi 

    Hm, och var på de här korten är jag skitsnygg?? *s*

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Archives


    thispicture"

    eterisk

    eterisk dagbok

    Gnapp's Photoblog

    emsidemsi

    Visitors map

    tjejblog

    Photoblogs.org
    View My Profile

    Powered by Blogger