a beginner's photo diary



Mora nästa


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




Här var man hyfsat trött kan jag säga... och ändå 9 km kvar! (klicka på bilden för att se den större) Efter 4.18 hasade jag mig ändå genom porten i Mora, starkt jobbat med tanke på den obefintliga snöträningen jag fått!
Apropå snö så går det väldigt dåligt ihop med holländare. Först fick jag åka hem i måndags kväll efter 2 timmar i flygplanet på marken för att gå upp kl 4.30 dagen efter till första morgonplanet... Sen höll vi på att inte komma hem eftersom Schiphol varit stängt dagen innan pga att det snöat i Holland också. Till slut blev vi dock "bara" 3 timmar sena...


0 Responses to “Mora nästa”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Archives


    thispicture"

    eterisk

    eterisk dagbok

    Gnapp's Photoblog

    emsidemsi

    Visitors map

    tjejblog

    Photoblogs.org
    View My Profile

    Powered by Blogger